reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Andruscak

Martin Andruscak

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som vyštudovaný učiteľ, a kvôli nezáujmu školského systému o mužov-učiteľov som si našiel uplatnenie v inom obore. Boh mi dal do života 4 ženy, manželku a tri deti, ktoré by som nevymenil za nič na svete. Na môj život okolo seba pozerám optikou úprimne veriaceho kresťana. Som človek, ktorý v rámci svojho krátkeho pobytu na tejto planéte, chce nielen písať o princípoch fungovania Ježiša Krista a Jeho vplyve na mňa, spoločnosť, kultúru, politiku..., ale v prvom rade ich aplikovať do svojho konania a postojov. Niekedy sa mi to darí viac, inokedy menej. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Pľuvanec do tváre všetkým Slovákom!

Martin Andruscak

Politika Pľuvanec do tváre všetkým Slovákom!

Milí priatelia! Rozhodol som sa, že z času na čas sa cez blog chcem vyjadriť, k témam, ktoré sa v mojom okolí, v našej spoločnosti, či na politickej scéne objavia. Zdá sa mi, že v našej spoločnosti je akútny nedostatok pravdy, priamosti, integrity a ochoty bojovať za dobré veci, ale aj zdravého rozumu, dobroprajnosti a ochoty dohodnúť sa.

  • 19. dec 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 407x
  • 2
Život v Európe sa mení, rýchlo a nebezpečne.

Martin Andruscak

Život v Európe sa mení, rýchlo a nebezpečne.

Mnohí z vás, predpokladám, že všetci nejakým spôsobom dotkli témy v poslednom čase veľmi spomínanej - Ukrajina... Tak ako veľmi veľa z vás, aj ja mám každodenné starosti o živobytie, rodinu, a preto nesledujem túto tému tak pozorne, ako by si určite zaslúžila. Z toho, čo viem, dočítal sa z článkov alebo dopozeral sa z videí z rôznych zdrojov mi jasne vychodí, že svet (aspoň ten najbližší) sa nezvratne mení. A určite nie k lepšiemu...

  • 1. mar 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 175x
  • 0
"ZÁPADNÁ" CIVILIZÁCIA KONČÍ...

Martin Andruscak

"ZÁPADNÁ" CIVILIZÁCIA KONČÍ...

Sedím doma pred monitorom a "listujem"... Skúste si tipnúť aké množstvo (pocitovo, nie objektívne, lebo to sa mi to nechce rátať) v percetách som videl, čítal článkov o niečom zlom, deštriktívnom, nemúdrom, chybnom! Médiá sú plné, plné správ o tom, čo sa vo svete deje. Bez ohľadu na to, či píšu objektívne alebo nie, či sú pravdivé alebo zmanipulované informácie, sú plné toho, čo vo svete objektívne je. Tým myslím aj toho, čo sa nedá vidieť, ale je tu. V mysliach ľudí, v ich srdciach a samozrejme v ich ústach a konaní. Aktuálne čítam o Ukrajine a jej obrovskom vplyve na geopolitickú situáciu v EuroAzijskom regióne. Som vďačný za múdrych ľudí, ktorí mne ako laikovi vnášajú do tohto klbka chaosu trocha svetla, napr. pán Chelemendik. Čítam o BBSK a jeho novom "županovi z KAUFLANDU" (z reklamného billboadru). Informačný ping-pong všetkých (ne)zainteresovaných. V pozadí toho všetkého sledujem ako sa úspešne darí zavádzať rôzne "reformy" EU alebo slovenských "múdrych" politikov a LGBTI lobby, či juvenílne aktivity... Už Komenský (ktorého Labirint sveta a raj srdca držím v ruke) si uvedomoval, ako to v našom svete funguje.

  • 28. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 772x
  • 6
"druhý dych" už došiel, úžasom priam ani nedýcham

Martin Andruscak

"druhý dych" už došiel, úžasom priam ani nedýcham

Je pondelok večer, deti uložené v postieľkach, pripravujem "kávu" - karo pre mňa a moju manželku, aby sme po náročnom dni len tak oddýchli pri, z minulého roka, obľúbenom seriáli. Áno priznávam sa. Pozerám občas seriály v "telke" a celkom rád. Je to pre mňa "ventilačný" čas. Niekedy s manželkou niečo na margo deja poznamenáme, ale pri seriáloch ako "Ordinácia v ružovej záhrade, Druhý dych či Malý pitaval z velkého města si oddýchneme. Starší český seriál som dal do príkladu celkom zámerne, pretože filmovú tvorbu tohto razenia mám rád z mnohých dôvodov.

  • 10. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 410x
  • 5
deti tejto doby

Martin Andruscak

deti tejto doby

Žijeme v dobe, ktorá kladie veľké nároky na človeka bez ohľadu na vek, pohlavie, inteligenciu či iné schopnosti. Na druhej strane si zasa myslím, že ľudia každej doby mali svoje výzvy a museli im čeliť. To čo ale vnímam ako fenomén tejto doby sú stále viac vyskytujúce sa prípady detí, ktoré sú nezvládnuteľné, hyperaktívne, neposlušné, neschopné rešpektovať autority a podobne.

  • 14. mar 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 349x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu